شرایط اقساطی به انتخاب شما ( 1402/11/02 )

خرید اقساطی ار حامی

 

خرید اقساطی از حامی

یکی از خدمات پرطرفدار فروشگاه اینترنتی حامی همراه، خرید اقساطی کالای دیجیتال می‌باشد. هموطنان عزیز در سراسر کشور که دارای دسته چک صیادی یا کارمندی می‌باشند، می‌توانند جهت خرید اقساطی کالاهای دیجیتال از فروشگاه حامی همراه اقدام نمایند. بدین منظور می‌توانید اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در فروشگاه حامی همراه را تکمیل و از طریق لینک مربوط نسبت به دریافت اعتبارسنجی خود اقدام نمایید. در پایان، کارشناسان حامی همراه با شما تماس خواهند گرفت و درمورد چگونگی ارسال چک‌ها و مدارک موردنیاز دیگر از طریق پست یا تیپاکس راهنمایی‌تان خواهند کرد.

اعتبارسنجی

چند نکته نسبت به اعتبارسنجی و دریافت شرایط اقساطی از حامی همراه وجود دارد که مشتریان و کاربران عزیز بایستی به این نکات توجه نمایند:
اعتبارسنجی

اگر نکات بالا نسبت به حساب و اعتبارسنجی شما احراز شد، کارشناسان فروشگاه حامی همراه جهت ادامه فرآیند با شما تماس خواهند گرفت.
لازم به ذکر است که مشتریان و کاربران محترم از هرجای ایران می‌توانند نسبت به دریافت شرایط اقساطی با چک از فروشگاه حامی همراه اقدام کنند.
 

مزایای خرید اقساطی از حامی همراه

  • تا سقف ۱۵ میلیون تومان بدون پیش‌پرداخت
  • بالاتر از ۱۵ میلیون تومان ٪۳۰ پیش‌پرداخت
  • بدون نیاز به ضامن
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • فرآیند راحت، سریع و قابل اطمینان
  • اقساط ۲ تا ۱۲ ماه به انتخاب مشتری
  • هر ۳ ماه یک فقره چک
  • پرداخت وجه پیش‌پرداخت از طریق حساب کاربری

 

مراحل خرید اقساطی از حامی همراه

1.    ثبت‌نام در سایت و ثبت‌اطلاعات -> تایید توسط کارشناس
2.    ارائه اعتبارسنجی یا معدل گردش حساب ۶ ماهه -> تایید توسط کارشناس
3.    ارائه تصویر چک‌ها (چک صیادی بنفش) و ارسال آن -> پس از تایید کارشناس

رویه ارسال سفارش

هزینه ارسال کالا تا سقف 50 میلیون با مشتری میباشد و 50 میلیون به بالا هزینه ارسال رایگان میباشد. کالاهای حجیم مانند اسپیکر و کنسول بازی و... هزینه ارسال با مشتری میباشد. تمامی ارسال های کالا با پست خصوصی نظیر تیپاکس انجام میشود و بعد از آماده سازی کالا، کد پیگیری و لینک سایت برای پیگیری مراحل ارسال کالا برای شما پیامک میشود.

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه در صورتی کالای مرجوع شده رو قبول میکند که پلمپ کالا باز نشده باشد