پاسخ پرسش های پرتکرار
ورود و ثبت نام
برای ویرایش اطلاعات، از طریق حساب کاربری خود قسمت اطلاعات حساب میتوانید تمام مشخصات خود را ویرایش کنید
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، از طریق حساب کاربری خود قسمت سفارشهای من کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود
روند ثبت سفارش
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست. ولی میتوانید در صورت تمایل به فروشگاههای حضوری حامی همراه در سراسر مشهد مراجعه کنید
علاوه بر سابقه طولانی و فروشگاههای مجموعه حامی ،داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیز به فعالیت آنلاین ما رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی که نماد را کسب کرده است ،به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وبسایت حامی همراه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید
بله در تمام ساعات میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
شما میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت سفارش های من از وضعیت آن مطلع شوید. در ضمن وضعیت سفارش در هر لحظه از طریق پیامک به شما گزارش میشود
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت
بله ، شما از هرکالا فقط دو عدد میتوانید سفارش بدهید
کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت موجود مشخص شده، قابل سفارش هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد
بله، کالاهایی که درسایت بفروش میرسد، دارای اصالت است
کارشناسان فنی تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت، کافی و روشن باشد. با این وجود شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره 05131534 تماس حاصل فرمایید
پرداخت سفارش
در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد
بله، نحوه پرداخت خود را باید قسطی انتخاب کنید