نمایشگاه MWC-2024 ( 1402/12/08 )

نمایشگاه جهانی MWC 2024

نمایشگاه جهانی MWC 2024 از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۰ اسفند) در شهر بارسلونا اسپانیا درحال برگزاری است. این رویداد هرساله میزبان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، اپراتورهای موبایل، تولیدکنندگان و استارت‌آپ‌های نوآورانه، تحلیلگران، بلاگرها و فعالان نام‌آشنای فضای مجازی، روزنامه‌نگاران و... است. رویداد MWC بزرگترین نمایشگاه و همایش سالیانه تخصصی موبایل و تکنولوژی در دنیاست.
در این نمایشگاه هرساله برندهای معتبری چون سامسونگ، نوکیا، گوگل، هانر، هواوی، موتورولا، لنوو، شیائومی و... به معرفی محصولات و فناوری‌های مفهومی و تکنولوژی‌های جدید خود می‌پردازند.
سامسونگ هرساله محصولات مفهومی خود را در نمایشگاه MWC به نمایش می‌گذارد. با ما همراه باشید تا به معرفی محصولات مفهومی سامسونگ در این نمایشگاه بپردازیم.

گوشی منعطف مچی

به گزارش وب‌سایت CNET از این نمایشگاه، کانسپت گوشی منعطف سامسونگ با نام Cling Band رونمایی شد. این کانسپت می‌تواند هم به عنوان گوشی و هم به عنوان ساعت مچی مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که دارای صفحه نمایش OLED منعطف است. در پشت این گوشی سازوکار لولایی را می‌بینیم که هنگام بستن به دور دست کاملا تاب خورده و همانند ساعت به دور دست بسته می‌شود.
همچنین در قسمت بالایی این گوشی، دوربین و حسگر سلامتی به چشم می‌خورد. گفتنی است که این کانسپت هنوز در مراحل ابتدایی است و به عنوان یک مدل مفهومی در این رویداد معرفی شده است.


گوشی منعطف مچی سامسونگ - نمایشگاه MWC 2024گوشی منعطف مچی سامسونگ - نمایشگاه MWC 2024گوشی منعطف مچی سامسونگ - نمایشگاه MWC 2024

 

هدفون بی‌سیم مجهز به نمایشگر

کانسپتی که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، هدفون بی‌سیمی است که دارای یک صفحه نمایش بر روی یکی از کاپ‌های هدفون است. با این صفحه نمایش می‌توانید، آهنگ‌های در حال پخش، تنظیمات هدفون، میزان شارژ دستگاه و... را ببینید.

هدفون بی‌سیم مجهز به نمایشگر - نمایشگاه MWC 2024

 

اسپیکر مجهز به نمایشگر خمیده

کانسپت دیگری که سامسونگ معرفی می‌کند، اسپیکری است که دارای یک نمایشگر منعطف است. این اسپیکر مانند ساعت‌های رومیزی رادیویی است با این تفاوت که دارای ویژگی‌هایی نظیر یادآور، ساعت، مودهای صوتی مختلف و نمایشگر منعطف است که می‌توانید آن را مطابق بدنه اسپیکر خم کنید.

اسپیکر مجهز به نمایشگر خمیده - نمایشگاه MWC 2024

 

کیس ایرپاد مجهز به نمایشگر

همانطور که در تصویر می‌بینید این کانسپت یک کیس ایرپاد می‌باشد که به یک نمایشگر مجهز شده و به شما اجازه می‌دهد تا با ویژگی‌هایی که داراست کنترل بهتری بر موسیقی‌های خود داشته یا از آن به عنوان نمایشگر ساعت و... استفاده نمایید.

کیس ایرپاد مجهز به نمایشگر - نمایشگاه MWC 2024

 

سوئیچ خودرو مجهز به نمایشگر

سامسونگ برای نمایش این کانسپت از یک فرمان بهره برده است. این سوئیچ در وسط فرمان قرار گرفته و بر روی آن یک پنل OLED وجود دارد که می‌توانید اطلاعات مختلفی را بر روی آن مشاهده نمایید.

سوئیچ خودرو مجهز به نمایشگر - نمایشگاه MWC 2024

رویه ارسال سفارش

هزینه ارسال کالا تا سقف 50 میلیون با مشتری میباشد و 50 میلیون به بالا هزینه ارسال رایگان میباشد. کالاهای حجیم مانند اسپیکر و کنسول بازی و... هزینه ارسال با مشتری میباشد. تمامی ارسال های کالا با پست خصوصی نظیر تیپاکس انجام میشود و بعد از آماده سازی کالا، کد پیگیری و لینک سایت برای پیگیری مراحل ارسال کالا برای شما پیامک میشود.

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه در صورتی کالای مرجوع شده رو قبول میکند که پلمپ کالا باز نشده باشد