معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 ( 1402/12/12 )

معرفی کنسول پلی‌استیشن ۵

PS5 را می‌توان پنجمین کنسول بازی از کمپانی سونی دانست. کنسول بازی PlayStation5 یک کنسول نسل نهمی محسوب می‌شود که رقبای قدرتمندی مانند کنسول‌های ایکس باکس سری X و S و همچنین نینتندو سوئیچ دارد.

پلی‌استیشن 5

مشخصات فنی

کنسول PS5 از لحاظ مشخصات فنی از پردازنده AMD Ryzen بر پایه نسخه ۷ نانومتری معماری Zen2 سفارشی ۸ هسته‌ای و ۱۶ رشته پردازشی بهره می‌برد. پردازش گرافیکی کنسول PS5 بر عهدهAMD Radeon و بر پایه ریزمعماری RDNA2 است که توانایی رهگیری پرتو (Ray Tracing) آنی (Real Time) را داراست. همچنین این کنسول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم GDDR6 نیز می‌باشد.

پلی استیشن 5 - Playstation5

طراحی

کنسول نسل نهمی Playstation5 از نظر طراحی نیز بسیار چشمگیر ظاهر شده است. رنگ پوشش بدنه این کنسول سفید بوده که در قسمت میانی آن بدنه اصلی با رنگ مشکی براق دیده می‌شود. در هنگام روشن کردن دستگاه نیز نوار آبی رنگی در دوطرف بدنه مشکی این کنسول دیده می‌شود.
بر روی قسمت جلویی بدنه یک پورت USB Type A و یک پورت USB Type C وجود دارد و در قسمت پشت کنسول نیز پورت‌های LAN، HDMI و دو عدد پورت USB Type A مکان‌یابی شده‌اند.
از لحاظ طراحی مدل‌های استاندارد (Drive) و دیجیتال کاملا شبیه به یکدیگر هستند با این تفاوت که نسخه استاندارد با داشتن دیسک درایو کمی حجیم‌تر به نظر می‌رسد و از تقارن مدل دیجیتال برخوردار نیست.

پلی‌استیشن 5 - لوازم جانبی

لوازم جانبی

شرکت Sony برای کنسول پلی‌استیشن ۵ تعدادی لوازم جانبی عرضه کرده است که در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز است. بویژه هدست‌های نسل جدید که با نام Pulse 3D شناخته می‌شوند و شرکت سونی اعلام کرده که ویژگی صدای سه‌بعدی این هدفون باعث می‌شود کاربر حس غوطه‌وری بیشتری در بازی پیدا کند. گفتنی است که این هدفون به میکروفونی با قابلیت نویز کنسلینگ مجهز است که می‌تواند صداهای اضافه را هنگام مکالمه حذف نماید تا صدای شفاف‌تری را هنگام مکالمه داشته باشید.
در کنار این هدست لوازم جانبی دیگری نیز عرضه شده که می‌توان به دوربین HD Camera مجهز به دو لنز 1080P برای استریمرها، کنترلر Media Remote برای کنترل محتواهای صوتی و تصویری که به یک میکروفون داخلی و دریافت فرمان‌های صوتی مجهز است و همچنین پایه مخصوص شارژ کنترلرها اشاره کرد.
پلی‌استیشن 5 - لوازم جانبی

کنترلرهای Dual Sense

در کنار نسل جدید کنسول‌های PS5 نسل جدید کنترلر‌ها نیز معرفی شده‌اند. کنترلرهای Dual Sense کنسول PS5 زیباتر، ارگونومیک‌تر، پیشرفته‌تر، سنگین‌تر و صد البته خوش‌دست‌تر از کنترلر‌های نسل قبل هستند.
طراحی کنترلر بسیار چشمگیر می‌باشد؛ بدنه آن کاملا به رنگ سفید است و قسمت آنالوگ‌ها و تریگرها رنگ مشکی به خود گرفته است. 
گفتنی است که تریگرها و آنالوگ‌ها حساسیت بیشتری نسبت به نسل قبل پیدا کرده‌اند. سونی حساسیت فشاری تریگرها را به زه یک کمان تشبیه کرده که با فشار دلخواه بر روی تریگر‌ها می‌توان زه کمان را به میزانی که می‌خواهید بکشید.
از دیگر مواردی که کنترلرهای Dual Sense پلی‌استیشن ۵ نسبت به نسل قبل برخوردار است می‌توان به اسپیکرهای داخلی باکیفیت‌تر و سیستم ویبره جدید که برخلاف نسل قبل می‌تواند بازخوردهای مختلفی را به کاربر وارد کند نام برد.
پلی‌استیشن 5 - کنترلرهای Dual Sense

کنسول پلی‌استیشن ۵ را از کجا بخریم؟

فروشگاه حامی همراه با شرایط ویژه اقساطی اقدام به فروش کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، گوشی‌های هوشمند، انواع لپ‌تاپ، لوازم جانبی و... کرده است. 
شما می‌توانید از طریق سایت حامی همراه تمامی مراحل خرید اقساطی را به صورت آنلاین طی کنید. در این زمینه اگر نیاز به مشاوره کارشناسان فروش مجموعه ما دارید، کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۵۳۴ تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از بررسی نیاز شما، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهند تا خریدی مطمئن داشته باشید. 
برای اطلاع از شرایط اقساطی و محاسبه اقساط بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

محاسبه اقساط                                          شرایط اقساطی                                                            
فروشگاه حامی شعبه وکیل‌آباد

رویه ارسال سفارش

هزینه ارسال کالا تا سقف 50 میلیون با مشتری میباشد و 50 میلیون به بالا هزینه ارسال رایگان میباشد. کالاهای حجیم مانند اسپیکر و کنسول بازی و... هزینه ارسال با مشتری میباشد. تمامی ارسال های کالا با پست خصوصی نظیر تیپاکس انجام میشود و بعد از آماده سازی کالا، کد پیگیری و لینک سایت برای پیگیری مراحل ارسال کالا برای شما پیامک میشود.

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه در صورتی کالای مرجوع شده رو قبول میکند که پلمپ کالا باز نشده باشد