معرفی کنسول ایکس باکس سری X ( 1402/12/15 )

معرفی کنسول ایکس باکس سری X

کنسول‌ نسل نهمی شرکت مایکروسافت با نام ایکس باکس سری X (XBOX X Series) در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شد. این کنسول قوی‌ترین کنسول نسل نهمی است که ۴ برابر از کنسول نسل قبلی خود، ایکس باکس One X قوی تر است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کنسول پشتیبانی از بازی‌ها و لوازم جانبی کنسول‌های نسل قبل است.

کنسول ایکس باکس سری X

مشخصات فنی

مایکروسافت در کنسول XBOX X Series از یک پردازنده AMD Zen 2 سفارشی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۳.۸ گیگاهرتزی و برای پردازش گرافیکی از معماری گرافیکی RDNA 2 با قدرت ۱۲ ترافلاپس و فرکانس ۱.۸۲۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.
همچنین دارای یک حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی GDDR6 و دیسک درایو بلوری 4K‌ می‌باشد.
کنسول ایکس باکس سری Xکنسول ایکس باکس سری X

طراحی

تیم طراحی ایکس باکس برای کنسول نسل نهمی سری X از طراحی مینیمالیستی بهره برده است. کنسول مکعب مستطیلی ایکس باکس سری X تقریبا مانند مینی کیس‌های کامپیوتری است و مشکی رنگ است.
درقسمت جلوی این کنسول لوگوی XBOX، دیسک درایو بلوری، دکمه پاور و درگاه USB Type-A و دکمه سینک کنترلر قرار گرفته است.
در قسمت پشت کنسول نیز دو عدد درگاه USB 3.1 Gen1 Type-A، یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه اترنت و یک درگاه اختصاصی برای کارت‌های حافظه یک ترابایتی بهره می‌برد.
همچنین این کنسول از Wi-Fi5 پشتیبانی می‌کند. درگاه قفل کنزینگتون و درگاه کابل برق نیز در قسمت پشت کنسول قرار گرفته است.
در قسمت بالایی کنسول ایکس باکس سری X سطح مقعر و مشبکی وجود دارد که رنگی سبز در پشت این قسمت مشبک دیده می‌شود.
کنسول ایکس باکس سری X

کنترلر

اگرچه کنترلر‌های PS5 نسبت به نسل قبل خود پیشرفت چشمگیری داشته و به یکی از برگ‌های برنده و ویژگی‌های کلیدی کنسول نسل نهمی SONY بدل شده است، اما کنترلرهای سری جدید XBOX از زبان طراحی گذشته خود استفاده کرده است و تنها تغییرات اندکی را بر روی این کنترلر پیاده کرده است.
اضافه کردن بافت‌های لمسی ریز بر روی تریگر‌ها و بخش زیرین کنترلر، D-PAD چند جهته، اضافه شدن کلید اختصاصی برای اشتراک گذاری محتوا و درگاه USB Type-C از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های کنترلر جدید نسبت به نسل گذشته است.
گفتنی است کنترلرها هنوز از پروتکل بی‌سیم XBOX برای اتصال به کنسول استفاده می‌کند؛ اما از اتصال Bluetooth low-energy‌ برای اتصال به سایر دستگاه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.
کنترلر کنسول ایکس باکس سری Xکنترلر کنسول ایکس باکس سری X

کنسول ایکس باکس را از کجا بخریم؟

فروشگاه حامی همراه با شرایط ویژه اقساطی اقدام به فروش کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، گوشی‌های هوشمند، انواع لپ‌تاپ، لوازم جانبی و... کرده است. 
شما می‌توانید از طریق سایت حامی همراه تمامی مراحل خرید اقساطی را به صورت آنلاین طی کنید. در این زمینه اگر نیاز به مشاوره کارشناسان فروش مجموعه ما دارید، کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۵۳۴ تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از بررسی نیاز شما، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می‌دهند تا خریدی مطمئن داشته باشید. 
برای اطلاع از شرایط اقساطی و محاسبه اقساط بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

محاسبه اقساط                                          شرایط اقساطی

فروشگاه حامی شعبه وکیل‌آباد

رویه ارسال سفارش

هزینه ارسال کالا تا سقف 50 میلیون با مشتری میباشد و 50 میلیون به بالا هزینه ارسال رایگان میباشد. کالاهای حجیم مانند اسپیکر و کنسول بازی و... هزینه ارسال با مشتری میباشد. تمامی ارسال های کالا با پست خصوصی نظیر تیپاکس انجام میشود و بعد از آماده سازی کالا، کد پیگیری و لینک سایت برای پیگیری مراحل ارسال کالا برای شما پیامک میشود.

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه در صورتی کالای مرجوع شده رو قبول میکند که پلمپ کالا باز نشده باشد